Klachtenformulier Luchthaven Brussel-Nationaal
Met een toegankelijk klachtenformulier van de Ombudsdienst van de Federale Regering voor de Luchthaven Brussel-Nationaal, kun je een klacht indienen tegen (geluids)overlast van de nationale Luchthaven Brussel-Nationaal.
De Ombudsdienst van de Federale Regering voor de Luchthaven Brussel-Nationaal is een onafhankelijke instantie die klachten van omwonenden en omliggende gemeenten onderzoekt en behandelt, met betrekking tot het vliegverkeer van en naar de Luchthaven Brussel-Nationaal. Via het contactformulier, kun je een klacht of gerichte vraag indienen.
Door klachten te verzamelen en analyseren, kan de Ombudsdienst gerichte aanbevelingen geven aan de beleidsmakers. Heb je een klacht of gerichte vraag over luchthavenoverlast? Vul dan het formulier in. Klachten en opmerkingen vormen de basis van eventuele toekomstige veranderingen en oplossingen.
Hoe dien je een klacht in?
Je vindt het klachtenformulier op de website van de ombudsdienst:
- Ga naar www.airportmediation.be.
- Klik op 'een bezwaar indienen'.
- Het formulier opent in een nieuw tabblad, waar je je contactgegevens en klacht kunt indienen.