A  A 
Share
FUIVEN IN ROTSELAAR



Fuiven in Rotselaar

Een gemeentelijk feest- en fuifbeleid ontwikkelen is erg belangrijk. Het uitwerken van een fuifbeleid is in de eerste plaats meer dan alleen maar het voeren van een gedoogbeleid waar men fuiven toelaat zonder als gemeente sturend op te treden. Ook zeer belangrijk is dat een fuifbeleid geen zoveelste reglement mag zijn met enkel maar ‘do- en don’t-items’. De bedoeling is om een proactief fuifbeleid te voeren waardoor alle actoren (organisatoren, fuifgangers, buurtbewoners, politiediensten, overheid…) een betere ondersteuning en begeleiding krijgen.

Op 27 juni 2011 keurde de Rotselaarse gemeenteraad het nieuwe fuifreglement voor de gemeente Rotselaar goed. Dit fuifreglement wordt toegepast vanaf 1/09/2011.

Het volledige fuifreglement vind je hier.

Indien je een fuif wenst te organiseren ben je verplicht een aanvraag in te dienen via het aanvraagformulier (pdf of Word-versie).

Let op! De aanvraag moet minimaal 3 maanden vooraf aan de activiteit binnen zijn op de jeugddienst. De aanvraag voor fuiven met een bezoekersaantal tot 400 personen, waarbij de fuif doorgaat in een vaste infrastructuur (fuifzaal, verenigingslokaal, jeugdhuis,…) moet uiterlijk 1 maand vooraf aan de activiteit binnen zijn op de jeugddienst.

Contactgegevens

Adres: Jeugddienst - Provinciebaan 20, 3110 Rotselaar
E-mail:

Nuttige links

SABAM - www.sabam.be
Billijke vergoeding - www.bvergoed.be
Fuifpunt - www.fuifpunt.be 
  

Voorkom gehoorschade



FUIVEN IN ROTSELAAR

Lees hier meer over het fuifbeleid van Rotselaar
Administratief centrum
Provinciebaan 20
3110 Rotselaar

Tel.: 016 61 63 11
Gratis: 0800 94 154
Fax: 016 61 63 93
E-mail: info at rotselaar.be